Kommunikációs problémák

kommunikációs problémák

„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.”

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?

Hogyan dolgozunk?

1. Helyzetfeltárás

A folyamat a helyzetfeltárással kezdődik. Lehetősége lesz elmondani a problémáját, konfliktusát, ami zavarja. Megbeszéljük, hogy mi a célja, mik az igényei, szükségletei és mi az, amiben támogatásra van szüksége. Felteheti az üggyel kapcsolatos kérdéseit. 

Segítünk eligazodni abban, hogy milyen módszerrel lehet a leghatékonyabban rendezni a helyzetet és megfelelő szakembert ajánlunk önnek. Tájékoztatást, információt nyújtunk a folyamatról és megbeszélünk minden részletet, ami az anyagiakat és az időt illeti. 

A legtöbb esetben már az első konzultáció is megkönnyebbülést hoz. 

Tegye meg az első lépést a konfliktus rendezése érdekében! 

Kérjen időpontot most! 

2. Megoldás

Ebben a szakaszban zajlik a közös munka az ön által választott szakemberünkkel, melynek során feltárják a probléma gyökerét és a konfliktus kezelésén, megoldásán dolgoznak. 

A folyamat hatására jellemzően helyreáll a kommunikáció, beindul az önfejlesztés, új nézőpontokat találnak, változik az attitűd, hatékonyabb lesz az együttműködés, javul a kapcsolat és mindenki számára elfogadható megoldás születik. Leteszik a mázsás lelki terheket, fellélegeznek és megnyugszanak.

3. Utánkövetés

Nagyon fontosnak tartjuk az utánkövetést, mert a viselkedésváltozás hosszabb tanulási folyamat eredménye, nem pedig egyszeri esemény váltja ki. A konfliktuskezelési folyamat végén visszajelzést kérünk ügyfeleinktől, megbeszéljük a tapasztalatokat, a felmerült kérdéseket, lekövetjük, mérjük a fejlődést, a haladást és kezeljük az elakadásokat.

Kommunikációs problémákkal kapcsolatos cikkeink

Érzelmi kommunikáció a kapcsolatokban

Érzelmi kommunikáció a kapcsolatokban

Forrás: drmuranyiildiko.hu 2022.szeptember 2.   „Mi a bajod?” – „Semmi.”   Vajon hányszor hangzott már el a világtörténelemben ez a rövid párbeszéd? Miért olyan nehéz beszélni az érzelmeinkről? Az érzelmeink különböztetnek meg minket egymástól, ettől vagyunk...

bővebben
Kommunikáció kamaszokkal

Kommunikáció kamaszokkal

forrás: genezation.hu 2022.12.22 A kommunikáció az információcsere folyamata általában egy közös jelrendszer segítségével. (wikipedia). Olyan cselekménysorozat, amelynek során információáramlás illetve információcsere történik. Miért fontos? Könnyű egymást...

bővebben

Pin It on Pinterest

Share This